Kristianille pronssia Samurai-cupista !

9.9.2017

Kristian Rajakangas ja Henri Kaatrasalo avasivat kilpailukauden Porvoossa menestyksekkäästi.

Iisalmen Judoseuran Kristian Rajakangas otteli pronssia nuorten Samurai-cupin toisella kierroksella Porvoossa. Kristian otteli U15 -46 kiloisissa kaksi otteluvoittoa. Voitot irtosivat Lappeerannan Kamizan Niko Matterosta Ipponilla ja Rovaniemen Koyaman Louna Seikkulasta waza-arilla. Ottelussa Oulun Judokerhon Eemeli Soinia vastaan Kristian oli kiinni voitossa, mutta lopun mattotilanteessa ajan loppuminen pelasti oululaisen. Voitto Soinille waza-arilla.
Henri Kaatrasalo otteli U15 -50 kiloisissa. Henri voitti alkulohkossa Lahden Judoseuran Joonas Tantun kolmella waza-arilla. Kaksi muuta otteluaan Henri tällä kertaa hävisi, eikä selviytynyt jatkoon alkupoolistaan.
Seuraava Samurai-cupin kierros otellaan 30.9. Rovaniemellä. Sinne Iisalmen Judoseurasta matkaa jo suurempi porukka valmentaja Elina Paulmanin johdolla.

jk