Peruskurssille ilmoittautuminen

Iisalmen Judoseuran uudet harrastajat syksyllä 2024.

Varaa lapsellesi tai itsellesi paikka harjoitusryhmästä alla olevalla ilmoittautumislomakkeella. Voit myös olla yhteydessä suoraan johtokunnan jäseniiin tai judosalilla valmentajiin.

Ilmoittautumalla et vielä sitouodu mihinkään.

Iisalmen Judoseura tarjoaa innostavan ja myönteisen ilmapiirin judo-harjoitteluun kaikenikäisille ja kaikentasoisille harrastajille, olitpa sitten vasta-alkaja tai kilpailija. Asiantuntevat ja ammattimaiset valmentajamme takaavat laadukkaat harjoitukset, joissa viihdyt että kehityt!

Tule kokeilemaan judoa judoa kanssamme kaksi viikkoa täysin ilman sitoumuksia!

Seuramme tarjoaa judoharjoituksia kaikille ikäryhmille. Aktiivinen muksujudo on 5-6 ja 7-8 vuotiaille lapsille. Junioreille 9-12 vuotiaille eli koululaisille on judon peruskurssi. Yli 13 vuotiaille ja aikuisille on oma peruskurssi.

Vuoden 2024 syksyn salivuoroja ei ole vielä jaettu, joten aikoja ei vielä tiedetä. Tiedot niistä tulevat tänne heti vuorojen selvittyä.