Jorma Rajakangas jatkaa seuran puheenjohtajana

24.11.2017

Iisalmen Judoseura ry:n syyskokous valitsi Jorma Rajakankaan jatkamaan seuran puheenjohtajana kaudelle 2018.  Elina Paulman jatkaa seuran valmennuspäällikkönä.

Johtokuntaan valittiin lisäksi uusina Anna Zinnik ja Monika Kaatrasalo. Johtokunnassa jatkavat Anne Lappeteläinen, Mika Takala, Jusse Määttä sekä Jyrki Kettunen.  Judoseura jatkaa edelleen seuran vahvan junioritoiminnan kehittämistä. Tavoitteena on palata vuoden tauon jälkeen mitalikantaan nuorten SM-kisoissa. Kokouksessa todettiin seuran valmentajatilanteen olevan nyt hyvällä mallilla.  Seura järjestää maaliskuussa kilpailumatkan Viroon, Voru Kevad turnaukseen. Syksyllä toiminsuunnitelmassa on Itä-Suomen alueleirin ja Genelec-turnauksen järjestäminen Iisalmessa.