Kotisalikisat perjantaina 17.2.

7.2.2017

Kevään ensimmäinen kotisali-cup otellaan liikuntahallilla pe.17.2. Punnitus klo.17.00 alkaen ja kisat klo 18.00. Sarjoja kaikille!

Tervehdys kaikille!
Iisalmen Judoseura järjestää kilpailuharjoituksia kotisali-kilpailujen muodossa kevään aikana. Kotisalikilpailut järjestetään kolmena perjantaina seuraavasti: 17.2 , 31.3 , 21.4 klo: 18.00 - > jonne muidenkin seurojen juniorit ovat lämpimästi tervetulleita!

Koska kyseessä on harjoitus (tosin tuomareineen), niin olen ajatellut että käytetään aika mahdollisimman tehokkaasti itse tekemiseen keskittyen ja vältetään muuta hässäkkää. Tehdään seuraavasti:

- Ilmoittautuessa ilmoita nimi, paino ja ikä.
 - Yksi punnitus riittää koko keväänä. Ensimmäisellä punnituksella valikoituu painoluokka loppukeväänkin otteluille.
- Punnituksen voi tehdä jo kotisalilla ilmoittavan vetäjän valvonnassa. Vetäjä ilmoittaa viimeistään torstai iltana kello 19 osallistujat. Ilmoittautumiset voi jättää meikän sähköpostiin elina.paulman@gmail.com
- Muussa tapauksessa ilmoittautuminen ja punnitus on Iisalmen salilla harjoituspäivänä klo. 17 alkaen.
- Jotta saadaan mielekkäitä sarjoja ja riittävästi harjoitusta, sarjoja tullaan sorvaamaan ja yhdistelemään tarpeenmukaan.

Nähdään tatamilla!

Elina Paulman

Ps. Käykää vilkaisemassa meidän kalenterista muitakin harjoitus ja kotisalileiri ajankohtia. Kalenteri vielä päivittyy kevään myötä