Kesäharjoitusajat ovat voimassa 30.8 saakka.

4.6.2020

Maanantaina 31.8 alkavat liikuntahallin talvivuorot. Niistä tarkempaa infoa on tulossa piakkoin.

Tiistaisin 9.6 alkaen on ulkotreenit Paloisvuorella. Treenit alkavat klo 17.00 ja vetäjänä on Elina Paulman. Kokoontuminen Paloisvuoren kahvion edustalla. Ohjelmassa erilaisia lihaskunto- ja kestävyysharjoitteita.

Torstaisin 11.6 alkaen tatamiharjoitus liikuntahallilla.Treenit alkavat klo 18.00.  Vetäjänä Juhani Sammallahti.

Nämä harjoitusjat ovat voimassa 30.8 saakka. Syyskuun alusta käynnistyvät talvikauden harjoitusvuorot.

Molempiin viikottaisiin harjoituksiin ovat tervetulleita kilpailijoiden lisäksi myös kuntoilijat.

Nyt kaikki treenaamaan !

Elinan toimintaohjeet:

Iisalmen Judoseura, valmennus/harjoitukset kesä 2020

Harjoitusajat: Tiistai klo 17, ulkoharjoitukset (Elina Paulman). Torstai klo 18, Tatamiharjoitukset (Juhani Sammallahti)

Noudatetaan valtioneuvoston liikkumis- ja kokousrajoituksia sekä THL:nohjeistuksia www.thl.fi. Kenenkään ei tule harjoitella, mikäli henkilöllä on pieniäkään sairauden oireita ( tai hänen perheenjäsenellä) tai hän kuuluu COVID 19 -viruksen kannalta johonkin riskiryhmään. Jos epäilet tartuntaa, toimi THL:n ohjeiden mukaan.

1. Ulkoharjoitukset ( ei hlö määrärajaa), tullaan harjoitusvaatteissa paikalle, ei pukukoppeja. Vaatteet sellaisia, että kestää maassa ”möyrimistä”.
  • Turvavälit
  • Varusteet sään mukaan
  • Omat välineet, jos on, esim. vetokumit
  • Juomapullo

2)Tatamiharjoitukset ( max 15 hlöä, vetäjä mukaan luettuna)

• Sisarukset tai perheenjäsenet voivat ottaa myös lähikontakteja.
  • Muilla pelkästään tatamiharjoituksia ilman kontakteja.
  • Tavoitteellisilla urheilijoilla on sovitut harjoitteet ja harjoitusparit. Vaatii karanteenin omaista eloa myös harjoitusten välillä. Näistä sovittava suoraan Juhanin kanssa.
  • Tatamin siivoukset yhdessä ennen ja jälkeen harjoitusten.
  • Jos käytetään seuran välineitä, niin samaa välinettä on saman henkilön käytettävä koko treenin ajan ja lopuksi se desinfioidaan.
  • Omat välineet voi tuoda mukana (esim. vetokumi, kahvakuula)
  • Pukuhuoneet eivät ole käytössä, joten tullaan suoraan harjoituksiin max 5 min ennen harjoitusta
  • Pariharjoituksia ei voi vielä suositella
  • Jokainen osallistuu harjoitteluun omalla vastuullaan.

Judoliiton suositukset, katso judoliiton sivuilta ja alla