Harjoituskausi on käynnissä !

4.10.2018

Tässä jutussa täsmennyksiä viikottaisiin harjoituksiin. Kaivakaanhan judogi kaapista ja eikun mukaan harjoituksiin !

Harjoitukset pyörivät liikuntahallilla kaikkina viikonpäivinä, paitsi sunnuntaisin huilataan. Harjoitusajat näkyvät etusivulla vasemmassa reunassa.

Maanantaisin tatamilla harjoitukset nuorten peruskurssille ja kilpailijoille. Mukaan voivat tulla myös kuntoilijat ja jatkokurssilaiset. Maanantain päävetäjänä on Elina Paulman. Peruskurssia ohjaavat Elinan ohella ja Aimo Heinonen ja Esko Laukkanen.

Tiistaisin on kilpailijoiden vuoro. Vetäjänä Juhani Sammallahti.

Keskiviikkona on kuntoilijoiden ja jatkokurssilaisten vuoro. Ohjaajina Viivi Eksymä ja Juho Pulkka. Kilpailijat käyvät keskiviikkoisin Kajaanissa.

Torstain vuoro on kilpailijoille. Vetäjinä Elina tai Aku Paulman. Samaan aikaan myös nuorten peruskurssi.

Perjantaisin on yleinen vuoro, joka suunnattu eritoten kuntoilijoille ja jatkokurssilaisille. Vetäjänä toimii ylin vyö. Esim. Juhani, Jyrki, Aimo Vinter ja Juha Vasko.

Lauantai on sitten muksujudokoiden päivä. Vetäjinä Mika Takala, Viivi, Mika Lappalainen.

Tiistaisin ja torstaisin voi kilpailjoiksi aikovat tulla mukaan kehittymään. Ole kuitenkin ensin yhteydessä Elinaan, jos et ole kilpailijoiden treeneissä vielä käynyt.

Jos et ole vielä maksanut jäsenmaksua, elä hättäile. Tulet vaan nyt mukaan tatamille ja makselet jäsenmaksun sitten.

Treeneihin toivotaan mukaan kaikkia entisiä ja uusia judokoita !!