Genelec-turnaus onnistui hyvin kotitatamilla !

12.11.2017

Henkka, päivän ykköstykki
Porukkaa piisasi alkulämmöissä..

Henri Kaatrasalo otteli tuplamestariksi. Sarjavoitot myös Essi Lappeteläiselle ja Tanja Kokkoselle !

Henri Kaatrasalo voitti P15  sekä P18 -50 kiloisten sarjat. Henkan työskentely tatamilla oli todella tehokasta, sillä hän voitti kaikki päivän seitsemän otteluaan ipponeilla.

Essi Lappeteläinen oli ykkönen T11 -34 kiloisissa. Essi nappasi vielä hienosti pronssia poikien U13 -34 kiloisissa.

Tanja Kokkonen debytoi kilpatatameilla ottelemalla naisten +70 kiloisten ykköseksi. Tanja kukisti ottelussaan Pellon Judoseuran Mirikli Lidgrenin sidontaipponilla.

Kristian Rajakangas otteli kolmella voitolla finaaliin P15 -46 kiloisissa. Finaalin Kristian hävisi niukasti Oulun Judokerhon Eemeli Soinille.  Sergey Klimenok tippui niukasti tämän sarjan semifinaalista, vaikka voitti Kristianin alkupoolissa.

Jesse Ruotsalainen taisteli hienosti miesten -66 kiloisissa. kahdella niukalla häviöllä Jesselle sarjan pronssia.

Juuso Hiltunen, Aaron Määttä ja Arttu Zinnik nousivat myös urheasti kisatatamille, jääden tällä kertaa ilman otteluvoittoja.

Kisojen järjestelyt onnistuivat hyvin. Judoshiai järjestelmä pyöri kitkatta seuran omien toimitsijoiden toimesta Oulun Mika Saarelan komennossa.

Tulokset:

ottelut You Tubessa: Genelec-turnaus